Kiedy przeglądamy oferty drukarni w internecie, przychodzi do głowy absurdalny wniosek o zadrukowywaniu całego świata. Dziś niemal wszystko można pokryć drukiem i to za stosunkowo niewielkie kwoty. Co można pokryć farbą drukarską? Na przykład materiał, z którego szyje się ubrania lub gotowe już ubrania jak np. koszulki, naczynia i różnego rodzaju tworzywa sztuczne. To, co dzisiaj jest łatwe i proste, kiedyś wydawało się nierealne. Reklama, która istnieje już od wielu lat, to tania ulotka. Jej cena w tej chwili jest na tyle niska, by każda początkująca firma mogła pozwolić sobie na taką formę reklamy. Bez problemów powinna znaleźć się tania drukarnia, która zrealizuje takie zamówienie. Problem może pojawić się, gdy zechcemy złożyć bardziej skomplikowane zamówienie, na przykład zadrukowanie butów czy kieliszków. Nie wszystkie drukarnie zdążyły tak wysoko się wyspecjalizować i zakupić potrzebny sprzęt do druku skomplikowanych rzeczy, a także niezbędne oprogramowanie do komputerów. Ceny rozwoju firm drukarskich są olbrzymie, ale warto spełniać potrzeby klientów za każde pieniądze, by zyskać dobrą opinię i rzesze nowych zleceniodawców.